دکتر کامران حامی | انجام سونوگرافی برای اندام های مختلف در مرکز سونوگرافی دکتر حامی
انجام سونوگرافی برای اندام های مختلف در مرکز سونوگرافی دکتر حامی

انجام سونوگرافی برای اندام های مختلف در مرکز سونوگرافی دکتر حامی

سونوگرافی چیست؟
سونوگرافی دستگاهی است که با ارسال امواج صوتی، مشاهده ی اندام های مختلف، بافت ها و ساختارهای داخلی بدن را امکان پذیر می سازد. سونوگرافی یک روش بی خطر و بدون درد است. سونوگرافی یک روش تشخیصی مهم می باشد و پزشکان برای تشخیص بیماری ها آن را به کار می گیرند. یک سونوگرافی خوب به دستگاه های پیشرفته و مهارت پزشک نیاز دارد، تا بتوان به کمک آن اندام ها و بافت های مورد نظر را برای تشخیص بیماری، دقیق تر مشاهده کرد. 
خدمات مختلف سونوگرافی در اصفهان و در مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی، به بیماران محترم ارائه می شود. قبل از انجام سونوگرافی دکتر کامران حامی، تمام دستورات لازم را به بیمار ارائه خواهد داد. سونوگرافی به آمادگی خاصی نیاز ندارد، اما در برخی موارد فرد باید ناشتا باشد و در برخی سونوگرافی های دیگر مثل سونوگرافی های لگن، نیاز است که آب کافی نوشیده شود. نتایج سونوگرافی نیز چند دقیقه بعد از انجام آن در اختیار بیمار قرار می گیرد. 
دکتر کامران حامی با داشتن تخصص و مهارت مورد نیاز، خدمات مختلف سونوگرافی در اصفهان را ارائه می دهد. تخصص و دقت پزشک برای تشخیص بیماری ها بسیار حائز اهمیت می باشد. به دلیل اینکه اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد و بتواند اندام های مورد نظر را حین سونوگرافی، به دقت بررسی کند، بیماری ها سریعتر تشخیص داده می شوند. با تشخیص علت بیماری، درمان سریعتر آغاز شده و بهبودی و پیشگیری حاصل می شود.

 
مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی

خدمات سونوگرافی در اصفهان و در مرکز سونوگرافی دکتر حامی برای تصویربرداری از اندام های مختلف بدن می باشد. سونوگرافی یک روش تشخیصی غیر تهاجمی و بدون درد می باشد، فقط ممکن است در برخی موارد کمی ناراحت کننده باشد. پس بدون استرس و نگرانی آماده ی انجام سونوگرافی شوید. سونوگرافی اندام های مختلف که در مرکز سونوگرافی دکتر حامی در اصفهان انجام می شود، در ادامه ذکر شده است.
سونوگرافی اندام های مختلف در مرکز سونوگرافی دکتر حامی
سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش
در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، سونوگرافی از اعضا داخلی شکم مثل دستگاه گوارش، کلیه، کبد، کیسه صفرا، طحال، پانکراس و لوزالمعده انجام می شود. 
سونوگرافی لگن
انجام سونوگرافی لگن از دیگر خدمات سونوگرافی دکتر حامی در اصفهان می باشد. این سونوگرافی با مشاهده ی اندام هایی مثل پروستات، رحم، تخمدان ها، مثانه و فضای داخلی لگن، بیماری های مربوط به آنها را تشخیص می دهد. این نوع سونوگرافی بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی، کیست، فیبروم و بسیاری بیماری های دیگر را تشخیص خواهد داد.
سونوگرافی غده تیروئید
این سونوگرافی در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، برای تشخیص بیماری های مربوط به غده تیروئید انجام می شود. 
سونوگرافی چشم
سونوگرافی چشم برای بررسی کامل چشم و محتویات آن انجام می شود. این سونوگرافی یا از روی پلک یا از روی سطح قرنیه انجام می شود.
سونوگرافی سینه
کسانی که مشکوک به تومورها و سرطان سینه هستند، ابتدا این سونوگرافی را انجام می دهند. این سونوگرافی انواع چربی ها و تومورهای موجود در سینه را تشخیص می دهد. 
سونوگرافی داپلر عروق
این نوع سونوگرافی برای تشخیص بیماری های مربوط به رگ ها، انسداد و گرفتگی رگ ها و تومورها و توده های رگ های خونی انجام می شود.
سونوگرافی ارتوپدی 
این سونوگرافی برای بافت های نرم اندام ها و بخش های غضروفی انجام می شود.
 
انجام سونوگرافی غده تیروئید توسط دکتر کامران حامی

سونوگرافی دوران بارداری
دکتر کامران حامی با دقت و مهارت کافی، این سونوگرافی را برای مشاهده ی سلامت جنین، وضعیت جسمانی، نقص مادرزادی و یا مشکلات دیگر انجام می دهد.
سونوگرافی قلب و عروق
این سونوگرافی وضعیت دریچه های قلب، نارسایی های دریچه و مشکلات دیگر را ارزیابی کند.
سونوگرافی بیضه ها
مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی، این سونوگرافی را برای بررسی بیماری های مختلف مربوط به بیضه ها انجام می دهد.
مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی در اصفهان
مرکز سونوگرافی دکتر حامی با کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و ارائه کامل ترین خدمات سونوگرافی در اصفهان، آماده ی خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

شماره های تماس : ۰۳۱۳۷۷۸۸۴۱۹-۰۹۲۰۹۲۱۲۳۲۷

آدرس: اصفهان، خیابان سهروردی(سیمین)، بین رودکی و سه راه سیمین، مجتمع کاژه، طبقه ٤، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی حامی